Clienții care efectuează achiziții în magazinul LUO beneficiază de dreptul de a raporta neconformitatea produsului în termen de 2 ani de la data livrării, în conformitate cu OUG 140/2021.
Domeniul reclamațiilor
Sunt eligibile pentru reclamație defectele fizice ale produsului sau neconformitatea acestuia cu contractul, în special în următoarele situații:
- produsul nu are caracteristicile descrise în magazin,
- produsul este deteriorat sau nu funcționează corect,
- produsul nu corespunde descrierii sau fotografiilor.
Nu fac obiectul reclamației:
- uzura naturală a stratului de aurire în cazul bijuteriilor din argint (uzură normală prin folosire),
- procesul natural de oxidare a argintului,
- deteriorări cauzate de depozitarea sau întreținerea necorespunzătoare,
- deteriorări mecanice (ex. rupere, zgâriere, lovire, îndoire),
- deteriorări cauzate de aplicarea parfumurilor sau a produselor chimice direct pe bijuterie, în special pe produsele cu perle.
Procedura de reclamație
Pentru a depune o reclamație, este necesar să descărcați, completați și trimiteți formularul de reclamație împreună cu produsul reclamat:
Produsele trebuie trimise la următoarea adresă:
LUO Daniel Gurbiel
Śledziejowice 739
32-020 Wieliczka
Polonia
info@luo.ro
Soluționarea reclamațiilor
- Reclamația va fi soluționată în termen de 15 zile calendaristice.
- În primul rând oferim repararea sau înlocuirea produsului.
- Dacă repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, clientul are dreptul la reducerea prețului sau rezilierea contractului.
- În cazul unei reclamații admise, costurile de returnare a produsului către vânzător sunt acoperite de magazinul LUO.