Clienții care efectuează achiziții în magazinul LUO beneficiază de dreptul de a raporta neconformitatea produsului în termen de 2 ani de la data livrării, în conformitate cu OUG 140/2021.



Domeniul reclamațiilor



Sunt eligibile pentru reclamație defectele fizice ale produsului sau neconformitatea acestuia cu contractul, în special în următoarele situații:

  • produsul nu are caracteristicile descrise în magazin,
  • produsul este deteriorat sau nu funcționează corect,
  • produsul nu corespunde descrierii sau fotografiilor.

Nu fac obiectul reclamației:

  • uzura naturală a stratului de aurire în cazul bijuteriilor din argint (uzură normală prin folosire),
  • procesul natural de oxidare a argintului,
  • deteriorări cauzate de depozitarea sau întreținerea necorespunzătoare,
  • deteriorări mecanice (ex. rupere, zgâriere, lovire, îndoire),
  • deteriorări cauzate de aplicarea parfumurilor sau a produselor chimice direct pe bijuterie, în special pe produsele cu perle.



Procedura de reclamație



Pentru a depune o reclamație, este necesar să descărcați, completați și trimiteți formularul de reclamație împreună cu produsul reclamat:

FORMULAR – DESCARCĂ

Produsele trebuie trimise la următoarea adresă:

LUO Daniel Gurbiel
Śledziejowice 739
32-020 Wieliczka
Polonia
info@luo.ro



Soluționarea reclamațiilor



  • Reclamația va fi soluționată în termen de 15 zile calendaristice.
  • În primul rând oferim repararea sau înlocuirea produsului.
  • Dacă repararea sau înlocuirea nu sunt posibile, clientul are dreptul la reducerea prețului sau rezilierea contractului.
  • În cazul unei reclamații admise, costurile de returnare a produsului către vânzător sunt acoperite de magazinul LUO.