Un camion mic rapid LIVRARE GRATUITA

Regulamentul magazinului online LUO

 

 

§ 1

Dispoziții introductive

 

1.      Magazin online LUO, disponibil la adresa de Internet www.luo.ro , este condus de Daniel Gurbiel derularea unei afaceri sub numele companiei FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA LUO DANIEL GURBIEL, înscrise în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică (CEIDG) condus de ministrul competent pentru economie, NIP PL6793192350, REGON 384840219. Adresa companiei: Topazowa 8/35, 30-798 Cracovia, Polonia

 

2.      Prezentele Regulamente se adresează atât Consumatorilor, cât și Antreprenorilor care utilizează Magazinul și definesc regulile de utilizare a Magazinului Online, precum și regulile și procedura de încheiere a Contractelor de Vânzare cu Clientul la distanță prin intermediul Magazinului..

 

 

§ 2

Definiții

 

1.    Consumator - o persoană fizică care încheie un contract cu Vânzătorul în cadrul Magazinului, al cărui subiect nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională

 

2.    Vânzător - o persoană fizică care conduce o afacere sub numele companiei FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA LUO DANIEL GURBIEL, înscrise în Registrul Central și Informații privind Activitatea Economică (CEIDG) condus de ministrul competent pentru economie, NIP PL6793192350, REGON 384840219.

 

3.    Client - fiecare entitate care efectuează achiziții prin Magazin.

 

4.    Antreprenor - o persoană fizică, o persoană juridică și o unitate organizatorică care nu este persoană juridică, a cărei lege separată acordă capacitate juridică, desfășurând în nume propriu o activitate economică care utilizează Magazinul.

 

5.    Magazin - un magazin online administrat de Vânzător la adresa de Internet www.luo.ro .

 

6.    Contract la distanta - un acord încheiat cu Clientul ca parte a unui sistem organizat de încheiere a contractelor la distanță (ca parte a Magazinului), fără prezența fizică simultană a părților, cu utilizarea exclusivă a unuia sau mai multor mijloace de comunicare la distanță până la încheierea contractul, inclusiv.

 

7.    Statut - aceste reglementări ale magazinului.

 

8.    Ordin - Declarația de voință a clientului transmisă prin Formularul de comandă și care vizează direct încheierea unui Contract de vânzare a produsului sau a produselor cu vânzătorul.

 

9.    Cont - contul clientului în Magazin, acesta conține date furnizate de client și informații despre comenzile plasate de acesta în magazin.

 

10.  Formular de înregistrare - formularul disponibil în Magazin, care permite crearea unui Cont.

 

11.  Formularul de comandă - un formular interactiv disponibil în Magazin care vă permite să plasați o Comandă, în special prin adăugarea de Produse în Coș și definirea termenilor Acordului de vânzare, inclusiv metoda de livrare și plată.

 

12.  Coş – un element al software-ului Magazinului, în care sunt vizibile Produsele selectate pentru achiziție și este posibilă, de asemenea, să se determine și să modifice datele Comenzii, în special cantitatea de produse.

 

13.  Produs - un articol mobil/serviciu disponibil în Magazin care face obiectul Contractului de vânzare între Client și Vânzător.

 

14.  Contract de vânzare - Contract de vânzare a produselor încheiat sau încheiat între Client și Vânzător prin intermediul Magazinului Online. Contractul de vânzare înseamnă, de asemenea, - conform caracteristicilor Produsului - un contract de prestare de servicii și un contract de muncă specifică.

 

 

§ 3

Contact cu Magazinul

 

1.    Adresa de e-mail a vânzătorului: luo.sklep@gmail.com .

 

2.    Adresa companiei: Topazowa 8/35, 30-798 Cracovia, Polonia

 

 

3.    Numărul contului bancar al vânzătorului


BCR:
IBAN: RO42 RNCB 0764 1738 7097 0001.
BIC: RNCBROBU


mBank:
IBAN: PL 49 1140 2004 0000 3602 7940 3613.
SWIFT: BREXPLPWMBK

 

4.    Clientul poate comunica cu Vânzătorul folosind adresa de e-mail și formularul de contact furnizate în acest paragraf.

 

 

 

§ 4

Cerinte tehnice

 

1.      Pentru a utiliza Magazinul, inclusiv vizualizarea sortimentului Magazinului și plasarea comenzilor pentru Produse, acestea sunt necesare:

 

a)    dispozitiv terminal cu acces la Internet și un browser web,

b)    cont de e-mail activ (e-mail),

c)    număr de telefon activ

d)    cookie-uri activate.

 

 

§ 5

Informatii generale

 

1.    Vânzătorul, în măsura permisă de lege, nu va fi răspunzător pentru nicio întrerupere, inclusiv întreruperi în funcționarea Magazinului, cauzate de forță majoră, acțiuni ilegale ale terților sau incompatibilitatea Magazinului Online cu infrastructura tehnică a Clientului..

 

2.    Vizualizarea sortimentului Magazinului nu necesită crearea unui Cont. Plasarea comenzilor de către Client pentru Produse din sortimentul Magazinului este posibilă fie după crearea unui Cont în conformitate cu prevederile § 6 din Regulament, fie prin furnizarea datelor personale și de adresă necesare care să permită finalizarea Comenzii fără crearea unui Cont..

 

3.    Preturile afisate in Magazin sunt date in lei romaneasca si sunt preturi brute (inclusiv TVA).

 

4.    Suma finală (finală) care trebuie plătită de către Client constă în prețul Produsului și costul livrării (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale), despre care Clientul este informat pe site-ul Magazinului în momentul plasării Comenzii. , inclusiv atunci când își exprimă voința de a fi legat de Contractul de vânzare.

 

5.    Atunci când natura obiectului Contractului nu permite, judecând în mod rezonabil, pentru calcularea în avans a prețului final, informații cu privire la modul în care va fi calculat prețul, precum și taxele pentru transport, livrare, servicii poștale și alte costuri, vor fi furnizate în Magazin în descrierea produsului.

 

6.    Prețurile produselor la plasarea unei Comenzi pentru o cantitate angro sunt stabilite individual. Pentru a stabili prețul, vă rugăm să contactați Vânzătorul prin adresa de e-mail.

 

 

§ 6

Crearea unui cont în magazin

 

 

1.    Pentru a crea un Cont în Magazin, trebuie să completați Formularul de înregistrare. Este necesar să furnizați următoarele date: nume, prenume, adresa de e-mail, parolă.

 

2.    Crearea unui Cont în Magazin este gratuită.

 

3.    Conectarea la Cont se face prin introducerea login-ului și a parolei setate în Formularul de înregistrare.

 

4.    Clientul poate oricând, fără a oferi un motiv și fără a suporta taxe, să ștergă Contul, trimițând o solicitare corespunzătoare vânzătorului prin e-mailul furnizat. w § 3.

 

 

§ 7

Reguli pentru plasarea unei Comenzi

 

Pentru a plasa o Comandă, trebuie:

 

1.    conectați-vă la magazin (opțional);

 

2.    selectați produsul care face obiectul comenzii, apoi faceți clic pe butonul „Adaugă în coș” (sau echivalent);

 

3.    autentificați-vă sau utilizați opțiunea de a plasa o Comandă fără înregistrare;

 

4.    dacă s-a ales opțiunea de a plasa o Comandă fără înregistrare - completați Formularul de Comandă introducând detaliile destinatarului Comenzii și adresa la care urmează să fie livrat Produsul, introduceți datele facturii, dacă sunt diferite de datele destinatarului,

 

5.    wyluați tipul de expediere (modul de livrare a produsului),

 

6.    alege una dintre metodele de plată disponibile,

 

7.    citiți regulamentul și acceptați în caz de consimțământ,

 

8.    faceți clic pe butonul „Comandă cu obligație de plată”,

 

9.    în funcție de metoda de plată, plătiți comanda într-o perioadă specificată, sub rezerva § 8 punctul 3.

 

§ 8

Modalitati de livrare si plata oferite

 

1. Clientul poate folosi următoarele metode de livrare sau primirea Produsului comandat:

România

Poșta Poloneză Poșta Poloneză - timpul de livrare: 3 - 7 zile lucrătoare;
transport gratuit,



Pick-Up Point - timpul de livrare: 4 - 5 zile lucrătoare;
transport gratuit,



Cargus  Courier Cargus - timpul de livrare: 4 - 5 zile lucrătoare;
transport gratuit,



Pick-Up Point - plata ramburs - timpul de livrare: 4 - 5 zile lucrătoare;
preț: 20 RON,



Cargus - plata ramburs  Courier Cargus - plata ramburs - timpul de livrare: 4 - 5 zile lucrătoare;
preț: 20 RON,



Polonia

InPostPaczkomaty inPost - timpul de livrare: 1-2 zile lucrătoare;
transport gratuit,



InPost Courier InPost - timpul de livrare: 1-2 zile lucrătoare;
preț: 10 RON, la comanda in suma 0 - 200 RON;
transport gratuit, la comanda de mai sus 200 RON,



Poșta Poloneză Courier Pocztex - timpul de livrare: 1-2 zile lucrătoare;
preț: 15 RON,



Restul lumii

Poșta Poloneză Poșta Poloneză - timpul de livrare: până la 14 zile lucrătoare;
preț: 20 RON, la comanda in suma 0 - 250 RON;
transport gratuit, la comanda de mai sus 250 RON,

2. Clientul poate folosi următoarele metode de plată:

a) Stripe

b) Plata ramburs

c) Platiti prin transfer bancar

3. Informații detaliate despre metodele de livrare și metodele de plată acceptabile pot fi găsite pe site-ul Magazinului.

 

§ 9

Executarea contractului de vanzare

1. Încheierea unui contract de vânzare între client și Vânzătorul are loc după depunerea prealabilă de către Clientul Comenzii utilizând Formularul de Comandă în Magazin online în conformitate cu § 7 Din Regulamente.

2. După plasarea Comenzii, Vânzătorul imediat confirmă primirea acestuia și o acceptă în același timp Ordin de executare. Confirmarea livrării Comenzile și acceptarea lor pentru implementare are loc prin trimiterea de către Vânzător a unuia adecvat Clientului mesaj de e-mail către cel furnizat în timpul trimiterii Comandă adresa de e-mail a Clientului, care conține cel puțin declarațiile Vânzătorului despre primirea Comenzii și acceptarea acesteia pentru implementare și confirmarea încheierii Contractului de vânzare. Momentul primirea de către Client a e-mailului de mai sus se încheie un Contract de vânzare între Client și Vânzător.

3. Dacă clientul alege:

a) transfer bancar, Stripe. Clientul este obligat sa efectueze plata în termen de 7 zile calendaristice de la încheierea Acordului Vanzare - in caz contrar comanda va ramane anulat.

4. Produsul va fi expediat de Vânzător la timp 4 zile lucrătoare (sub rezerva paragrafului 9 din prezentul paragraf), în modul ales de Client în timpul a comanda.

5. Din momentul în care transportul este predat transportatorului el își asumă responsabilitatea și pentru Ordin pentru momentul livrării.

6. Vânzătorul nu este responsabil pentru timpul de livrare Comenzi.

7. În cazul deteriorării vizibile a transportului, se va întocmi un protocol împreună cu transportatorul, doar pe baza acestuia se va lua în considerare reclamația.

8. În cazul în care termenul de livrare este prelungit cu 7 zile calendaristice, Vânzătorul trebuie informat imediat.

9. In cazul in care Produsul este indisponibil, Clientul va primi informatii in cel mai scurt timp, maxim 4 zile lucratoare.

10. În cazul în care Produsul este indisponibil și nu este posibilă finalizarea comenzii în termen de 4 zile lucrătoare de la începutul perioadei de livrare (punctul de mai jos), Clientul are opțiunea de a modifica Comanda în una dintre următoarele:

a) retragerea din Ordin,

b) în așteptarea implementării,

c) implementarea părții din Comandă pentru care Produsele sunt disponibile va fi rambursată pentru Produsele care nu sunt disponibile sau vor fi expediate atunci când acestea sunt disponibile,

d) înlocuirea Produselor indisponibile pentru alte Produse (în cazul înlocuirii unui alt Produs al cărui preț este mai mare, diferența de preț trebuie plătită în contul bancar specificat la § 3; în cazul înlocuirii unui Produs al cărui preț este mai mic, diferența de preț va fi returnată în contul Clientului.

11. Începutul perioadei de livrare a Produsului către Client este următorul:

a) în cazul în care Clientul alege metoda de plată prin transfer bancar, Stripe, PayPal, Przelewy24 - de la data creditării contului bancar al Vânzătorului.

12. Livrarea Produsului către Client este plătibilă, cu excepția cazului în care Contractul de vânzare prevede altfel. Costurile de livrare a produselor (inclusiv taxele pentru transport, livrare și servicii poștale) sunt indicate Clientului pe site-ul Magazinului Online în fila „Livrări” și la plasarea Comenzii, inclusiv atunci când Clientul își exprimă voința de a fi legat de Contractul de vânzare.

13. Dacă Clientul nu reușește să ridice Comanda:

a) atunci cand Comanda a fost cu optiunea COD, Clientul este obligat sa ramburseze costurile de transport precum si costurile de returnare a transportului (Curier - Plata Ramburs - 48,45 RON, Pick-Up Point - Plata Ramburs - 36,10 RON) catre contul Vânzătorului în cel mult 7 zile calendaristice de la primirea returului de către Vânzător,

b) atunci când Comanda a fost cu opțiunea de plată anticipată, Clientul este obligat să ramburseze costurile de transport precum și costurile de returnare a transportului (Curier - 40,85 RON; Pick-Up Point - 30,40 RON) în contul Vânzătorului, nu mai târziu. mai mult de 7 zile calendaristice de la primirea transportului returnat de catre Vanzator, sau aceasta suma va fi dedusa din rambursare in cazul anularii Comenzii de catre Client (chiar daca aceasta indeplinea conditiile in mod gratuit).

14. Vânzătorul poate anula comanda fără a furniza niciun motiv.

 

§ 10

Dreptul de retragere din contract

 

1. Clientul se poate retrage din Contractul de vânzare în termen de 14 zile fără a furniza niciun motiv.

2. Curgerea termenului specificat la sec. 1 începe cu livrarea Produsului către Client sau către o altă persoană decât transportatorul desemnat de acesta.

3. Clientul trebuie să informeze Vânzătorul despre intenția de a se retrage din Contract, trimițând un e-mail vânzătorului.

4. Clientul se poate retrage din Acord prin trimiterea Produsului către Vânzător împreună cu chitanța originală și O declarație de retragere din acord, cutia in care este ambalat produsul si posibil gratuit (in lipsa unei cutii sau gratuit - returul se va reduce cu valoarea acesteia). Pentru a respecta termenul de retragere din Acord, este suficient să informați Vânzătorul de către Client prin e-mail, iar apoi să trimiteți expedierea cu Produsele de la care Clientul se retrage înainte de termenul limită de 14 zile de la primirea Comenzii..

5. Expedierea cu Produse de la care Clientul se retrage trebuie trimisa la adresa:



Important! În cazul returului prin Poșta Română, coletele trebuie livrate numai prin serviciul Prioripost, care este singurul serviciu care permite livrarea la adresa indicată.

Packeta Romania s.r.l.
92214413
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1
Km13

6. Consecințele retragerii din acord:

a) în cazul retragerii dintr-un acord la distanță, acordul va fi considerat nul,

b) în cazul retragerii din Contract, Vânzătorul va returna imediat Clientului, în cel mult 14 zile de la data primirii expedierii, cu returul specificat în declarația de retragere din Contract transmisă de Client, plățile efectuate pentru Produsele returnate, mai puțin costurile de transport către Client,

c) Vânzătorul va rambursa plata în modalitatea aleasă de Client cuprinsă în declarația de retragere din Contract,

d) consumatorul suportă costurile directe de returnare a produsului, inclusiv costul de returnare a produsului, dacă, din cauza naturii sale, produsul nu a putut fi returnat prin poștă obișnuită.

7. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță nu are dreptul Clientului în legătură cu Contractul:

a) in care obiectul serviciului este un articol neprefabricat, fabricat conform specificatiei clientului,

b) în care Produsul primit de Client a fost deteriorat de către acesta.

§ 11

Plângere

 

1. Acordul de vânzare acoperă Produse noi.

2. În cazul unui defect al bunurilor achiziționate de la Vânzător, Clientul are dreptul de a face o reclamație.

3. Vânzătorul trebuie informat cu privire la reclamație prin e-mail la adresa de e-mail.

4. Ca parte a procedurii de reclamație, Produsul trebuie trimis cu Formular de reclamație la adresa



Important! În cazul expedierii prin Poșta Română, coletele trebuie livrate numai prin serviciul Prioripost, care este singurul serviciu care permite livrarea la adresa indicată.

Packeta Romania s.r.l.
92214413
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1
Km13

5. Vanzatorul va raspunde reclamatiei imediat dupa primirea coletului, nu mai tarziu de 14 zile, iar daca nu face acest lucru in acest termen, se considera ca solicitarea Clientului a fost considerata justificata..

 

§ 12

Modalități extrajudiciare de soluționare a plângerilor și reparații

 

1. Informații detaliate despre posibilitatea consumatorului de a utiliza mijloace extrajudiciare de soluționare a plângerilor și a căilor de atac și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la birourile și pe site-urile web ale ombudsmanilor pentru consumatori din poviat (municipali), organizații sociale ale căror atribuții statutare includ consumatorii. protecție, Inspectoratele Voievodate de Inspecție Handlowa și la următoarele adrese de internet ale Oficiului pentru Concurență și Protecția Consumatorului: http://www.uokik.gov.pl/ spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/ sprawy_indywidualne.php  oraz http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.

2. Consumatorul are următoarele posibilități exemplare de a utiliza mijloace extrajudiciare de soluționare a plângerilor și reparații:

a) consumatorul are dreptul de a se adresa unei instanțe permanente pe cale amiabilă a consumatorilor, prevăzută la art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția în comerț (Jurnalul de legi 2014, pct. 148, cu modificările ulterioare), cu cerere de soluționare a unui litigiu decurgând din Acordul încheiat cu Vânzătorul.

b) consumatorul are dreptul de a se adresa inspectorului provincial al Inspecției Comerțului, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția în comerț (Jurnalul de legi 2014, pct. 148, cu modificările ulterioare), cu cerere de deschidere a procedurii de mediere privind soluționarea pe cale amiabilă a litigiului dintre Consumator și Vânzător..

c) Consumatorul poate obține asistență gratuită în soluționarea unui litigiu dintre el și Vânzător, folosind și asistența gratuită a unui avocat al consumatorilor poviat (municipal) sau a unei organizații sociale ale cărei sarcini statutare includ protecția consumatorilor (inclusiv Federația Consumatorilor, Asociația Consumatorilor Polonezi).

 

§ 13

Date personale din Magazinul Online

 

1. Administratorul datelor personale ale Clienților colectate prin Magazinul Online este Vânzătorul.

2. Datele personale ale clienților colectate de administrator prin intermediul Magazinului online sunt colectate în scopul implementării Contractului de vânzare, iar dacă Clientul este de acord - și în scopuri de marketing..

3. Destinatarii datelor personale ale Clienților Magazinului Online pot fi:

a) în cazul unui Client care utilizează Magazinul Online cu metoda de livrare prin poștă sau curier, Administratorul furnizează datele personale colectate de Client transportatorului sau intermediarului selectat care efectuează expedierea la cererea Administratorului..

b) în cazul unui Client care utilizează Magazinul Online cu metoda de plată electronică sau cu un card de plată, Administratorul furnizează datele personale colectate de Client entității selectate care deservește plățile de mai sus în Magazinul Online.

4. Clientul are dreptul de a accesa datele sale și de a le corecta.

5. Furnizarea datelor cu caracter personal este voluntară, dar nefurnizarea datelor cu caracter personal indicate în Reglementările necesare încheierii unui Contract de vânzare duce la imposibilitatea încheierii acestui contract..

 

§ 14

Coduri de reducere

§ 15

Dispoziții finale

1. Acordurile încheiate prin Magazinul Online sunt încheiate în limba română.

2. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Regulamentul din motive importante, adică: modificări ale legii, modificări ale modalităților de plată și livrare - în măsura în care aceste modificări afectează implementarea prevederilor prezentului Regulament.

3. În problemele care nu sunt acoperite de prezentele Regulamente, se aplică prevederile generale aplicabile ale legislației poloneze, în special: Codul civil; actul privind furnizarea de servicii electronice; Legea privind drepturile consumatorilor, Legea privind protecția datelor cu caracter personal.

4. Clientul are dreptul de a utiliza mijloace extrajudiciare pentru a trata plângeri și reparații. În acest scop, el poate depune o plângere prin intermediul platformei online EU ODR disponibilă la: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

5. Clientul este obligat să citească regulamentul magazinului.

6. Fotografiile din fotografii pot diferi ușor de Produsul real.

7. Plasarea unei Comenzi de către Client echivalează cu acceptarea reglementărilor.