Produsul poate fi reclamat pana la 1 an din momentul primirii comenzii.
Pentru a reclama produs, va rugam sa ne contactati initial prin e-mail.
IMPORTANT! Produsele care au miros de parfum și care prezintă daune nu sunt eligibile pentru reclamații, deoarece utilizarea directă a parfumului pe bijuterii poate cauza deteriorări, în special în cazul produselor cu perle.
Nu sunt eligibile pentru reclamații:
- uzura naturală a placării de aur de pe produsele din argint
- procesul natural de oxidare a bijuteriilor din argint
- daune cauzate de depozitarea incorectă
- daune cauzate de utilizarea bijuteriilor în mod necorespunzător
- daune mecanice, cum ar fi ruperea, zgârierea, șlefuirea, îndoirea, ruptura
Pentru a face o reclamație cu privire la produs, vă rugăm să tipăriți formular de reclamație. Apoi completează-l și trimite-l împreună cu produsul anunțat la adresa:
Important! În cazul expedierii prin Poșta Română, coletele trebuie livrate numai prin serviciul Prioripost, care este singurul serviciu care permite livrarea la adresa indicată.
Packeta Romania s.r.l.
92214413
Strada Virginia Nr. 4
077096, Dragomirești-Deal, Ilfov, CTPark A1
Km13